2006. március 29.

Torzo.hu - Hungarian Metal Awards

Az a szerencse, hogy az ember gyereke nézegeti a google-t és rátalál olyan oldalakra, amiről eddig sejtése sem volt. Ez önmagában teljesen hétköznapi jelenség, de olyan oldalra találni amin szerepelsz és még csak nem is tudtál az adott lapon zajló metal versenyről, ami a tavalyi lemezeket osztályozza és díjazza, az már klassz, ugye? Jelentem részt vettünk a Hungarian Metal Awards-on, ahol a magyar internetes rock sajtó megszavazza a maga 2005-ös kedvenceit. És nem mi lettünk azok. Ebbe semmi furcsa nincs, hiszen patinás zenekarokkal nem lehet versenyezni, főleg olyan kategóriában, amibe nem tartozunk. A lemez hivatalosan 2006-ban jelent meg ezért a 2005-ös év nyertesei között semmiképp nem szerepelhettünk volna, mentségként mondom a gyártás és a promóció már 2005-ben elkezdődött és így elég félreértehető a helyzet. A másik, hogy a Jelek a horizontról nem szerzői lemez. Ha az lenne, akkor nem kellett volna leszurkolni azt a rengeteg pénzt a hivatalnak. A zenekarok, akik nyertek színvonalas zenét játszanak és ha én lettem volna a zsűri, akkor én is rájuk szavazok, sőt ha visszanézem amit írtam, akkor nincs is semmi kivetni való az egészben, sőt tök jó, hogy gondoltak ránk és a részvétel ami fontos... Mégis, Az a tény, hogy a Torzo.hu egyetlen szót sem írt a zenekarról, még annyit sem, hogy "létezik" és az, hogy senki nem szólt egy szót sem hogy indultunk, kiestünk, sziasztok, vagy bármi... számomra egyszerűen jdcverubqjclki?! Értitek ezt? :)))) :(((( sdfjvqerj veerv!!!! *$ß&@ erverobnslfkv...
Ok, azért érdemes megnézni az oldalt és meghallgatni a nyerteseket. Szerintem hallgassunk sok magyar zenét!

Nincsenek megjegyzések: